5 Mayıs 2016 Perşembe

yaşayan ev dedikleri........................................

YAŞAYAN EV DEDİKLERİ CİDDİ CİDDİ BU ....

BE DA BİZİM BİTEN EVİMİZ.....MODAYA UYUP BENDE BEYAZ İSTEDİM...KÖTÜMÜ ETTİM BİLMEM AMA FERAH DURUYOR EN AZINDAN


ADA ADA DEDİM... SONRA BİRAZ PİŞMANLAR OLDUM AMA NEYSE ADACIM BENİM ....


YATAKODASININ HER TARAFINI BAYAN ZİHNİYETİNE UYUP HERTARAFINI DOLAP YAPTIK...

MAVİ PERDE İSTİYOR AMAM OLMAZ TABİ....KIZ ODASINA PEMBEMİ OLUR HİÇ...


BANYOMUN KLOZET USTU FAYANSLARI(BAŞKA NE DENİR BİLMİYORUM)

OĞLUMUN CANAKKALE ŞEHİTLERİ İÇİN YAPTIĞI PROJESİ 
101. YILI
BÜYÜK OLAN SİNEK ONLARI KORUYOR.
KAĞIT UZERİNE ÇİZİLMİŞ İKİ KİŞİ ASKERLERİMİZ..
CANIM BENİM ...


2 yorum:

  1. Harika olmuş beyaza bayılıyorum artık ne renk perde örtü diye düşünmezsin hepsi uyar.
    Yaşayan ev ve proje çok şeker. ellerine sağlık kuzunun.
    Bu kadar ara verme artık:))

    YanıtlaSil
  2. evet dediğiniz çok doğru....tesekkür ederim

    YanıtlaSil

1