22 Kasım 2015 Pazar

FREKANSLARIM CIZIRDIYOR......


bi sıkıntım yok allaha çok şükür..      bu aralar benim frekanslarımı cızırdatan yeni yaptığımız eve girecekmiyiz girmeyecekmiyiz..yani eşim 1 sene sonra gireriz diyor iki gün sonra satarsak sunu yaparız bunu yaparız benim  işim için iyi olu diyor..bende  işlerinin onun için daha iyi olması adına mırın kırın edemiyorum tabi....eeeee    neticede kociş...
ama kafamın derinliklerindeki cadı neler diyor bi bilsenizz..... bırak şu işleri kaç yıldır ben nerelerde oturuyorum...nisan da taşınacağım ya .. (arada masaya vurulur) ..........tabi bunları tatlı, cici,şeker bir kadın yapmaz ...
HAYIRLISI ....
işte bu ne güzel bir kelimedir umudun var, umudunu kırmadan bekleyişin  var , en güzelinin senin olacağını bilirsin,  uzun yada yakın zamanı beklemeyi bilirsin ....
HAYIRLISI....
HADİ GÖRÜŞÜRÜZ ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1