6 Ağustos 2014 Çarşamba

UZUN ZAMANDAN SONRA MERHABA

yolumu gözleyen  yok nasıl olsa uye sayıma bakarsanız.hediye verince çoğalıyor galiba yani bir menfaatt  kokusu sezinliyorum 
.....
neyse uzun zamandır yazmadım ramazandı, bayramdı...kısa ve sıkmadan resimlerimi yorumlayayım

pembem takı kursuna başladı ve ilk tasarımı.... çok mutlu oluyor....yavrum ya...

yine bir pembe hikayesi.....
sen yüzemezsin derken yüzen azimli kızım....
sen bisiklet binemezsin derken .....
keni çabaları ile bisikleti de öğrendi....

şimdi mavi ile birlikte evin önünde akşamları turluyorlar...


bu seneki  mini tarlamız efenim..bu gecen sene tohumunu almak istediğim kavunun kazara toprak arasına karışmış   zamanı gelince  göstermiş..... sevindik.... kavununu alırız inşallah  :) 
olmaz galiba ama bizim için önemli olan yeşillik  ve çocuklarıma yeşili sevdirmek

bu arkadaşlarda  eşimin işinin yoğun olması nedeniyle alamadığımız domates ve biber fidanlarının yerine evde bulunan muhtelif tohumlardan bamya efenim..
YAKIN ZAMANDA ONLAR MEYVEYE DURACAKLAR


foto sırası yanlış ama  izin aldığım dönmede sevgili çiçeğim solmuş... arkadaşım resmini gönderince baya üzüldüm .. ama sağolsun su vermiş ve capcanlı bir çiçek
 ve  ardından derin bir OHHHH... 

bayramda çocujların hamak keyfiii

ve   10. yılımızı doldurduk. gümüş yılımız diye adlandırdık...
BİZE NİCE GÜMÜŞLERE 
BYE


5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKÜR EDERİM .... İÇİM SERİNLEDİ.. CİİDDEN

      Sil
  2. ben de gözlüyorum yolunu :) paylaşımların hep gülümsetiyor beni.. Ayrıca bu konuda hayıflanacak birisi varsa o da benimdir herhalde takipçi sayısı olarak ühüüüü :(((

    YanıtlaSil
  3. yaprağı güzel çiçeğinden benimde var ama soldu yaaa neden ki

    YanıtlaSil

1