28 Nisan 2014 Pazartesi

EV ALMA KOMŞU AL

başlıkta da görüldüğü gibi gercekten de öyle  ama ev alma komşu al. gectiğimiz hafta apartman günüm vardı. tabi çalışan bayan olunca 2 gün önceden başladım hazırlanmaya . kurabiyeleri yapmaya karar vermiştim. armut kurabiye yapmayı düşündüm.yaptım. görüntüsü çok güzel . fırına koydum. benim kurabiyelerr minikti büyüdü büyüdü abaza armutu derler bizim burda kocaman armut tipi var aynı onlar gibi oldu.işte gördüğünüz gibi. nasıl moralim bozuldu. neyse ikinci hamuruda kardım . onuda sekilledim. tuzlu kurabiyemide hazırlamıştım. fırına koydum . tuzlu kurabiye 1 saate yakın fırında -kalmasına ragmen pişmedi .işte o zaman anladım ki BENİM FIRINIM BOZULDU..en yakın yer karşı komsumdu tabi...aldım kurabiyeleri çaldım kapısı. tabi sağolsun pişirdi.burdan tekrar tesekkür ediyorum 


sonra ortaya çıkan bunlar işte duzgun olan kurabiyelerim.


yukarıdaki de tam net görünmüyor ama 1 lt süt+12 kaşık irmik+10 kaşık şeker ikiye ayrıyosun. bir kısmına kakao koyup altta kakaolu,üste beyaz en üste de havuçları kaynatıpçırpıcıdan geçirip içine  şeker ve nişasta koyuyosun. en üstüne de bu karışımı koyuyosun . farklı bir tatlı.

bu arkadaşta artan kurabiye hamurundan fındık büyüklüğünde koparıp yaptım .yumruğum kadar hamurdan bu kadar çıktı. çok çıktı bereketli oldu yani. üzerinede çikolata ve hindistan cevizi

bunlarda diğerleri

buda bi öncekinin bet görüntüsü....


1 yorum:

  1. kuzum benim gün için kurabiyelerde fena olmadı günleri atlattık artık görüşme zamanı dimi ama...

    YanıtlaSil

1