18 Mart 2014 Salı

KENDİ ALANIMDA İLKİMİ YAPTIM.....

kendi alanımda ilkimi yaptım gercekten çünkü ilk defa  kalıba uygun bir dikiş yaptım abartmıyorum. 
ve arkadaşım naciyenin sözünü dinleyerek acele etmedim onun için 1 ayda falan bitirdim .sıkıldıkça  işin içinden çıkamayınca bıraktım. biraz robada problem yaşadım .çünkü robanın iki kat olduğunu bilmiyordum (gülebilirsiniz) 
eviriyorum ceviriyorum yok yanı olmuyor anacım olmuyor. dergide o birleştirmeleri birebir yaptım anladım ki iki kat oluyormuş. sonra arkadaşım evciwomen  naciyede teyit edince bende güldüm kendime 
işte öyle arkadaşlar.
sonuc bu gazlarınızı alayım çünkü ihtiyacım var.
bu arada şifon gömlek olup içine badi ile giyilecektir.
ve kumaşın fiyatı da 3,5 lira dır. kardayım hani. görüşmek üzere BYE





10 yorum:

  1. bravo diyorum ben de sana. :))) eline sağlık!

    YanıtlaSil
  2. tesekkür ederim saadetçim . senin kadar değilim ama ne yapalım bende elimden geldiği kendime yetecek kadar bi şeyler dikmeye calışıyorum görüşmek üzere bye

    YanıtlaSil
  3. Guzel olmus elinize saglik hersey sabra bskiyor dimi

    YanıtlaSil
  4. bravvvo benim arkadaşım işte yaaa...
    üzerinde görmekte isterim
    çok güzel olmuş gayretle sabırla herşeyi başarırsın sen
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. 1 ay maşallahh çok büyük sabır :) öncelikle sabrınız sonra da işiniz için tebrik ederim çok güzel görünüyor..ben biraz tezcanlıyım bi işe başladımya uzamayacak en geç 3 gün içinde bitecek :) bitmezse kaldırıp atıyorum bi tarafa o yüzden yarım bi ton işim var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim. bende tez canlıyım ama bundan öncekilerde aynı tezcanlığı yaptığım için bunda bu şekilde yapmayacağım dedim. yarım kalan iş deyince ben de de cok. (borç yiğidin kamçısıdır)
      ibaresi ile yarım iş bizim gibilerin kamçısı canım....

      Sil
  6. ellerinize sağlık acemilik diyorsunuz ama teferruatlı bir model seçmişsiniz:) çok şık sağlıkla giyin,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim. bana göre teferruatlı tabi ..bundan sonra bi kaç bu şekilde yaptıktan sonra daha güzel yaparım inşallah

      Sil

1