24 Aralık 2013 Salı

ÖLDÜM ÖLDÜM DİRİLDİM...

AYYYY  ciddi ciddi öldüm öldüm dirildim. ne mi oldu açıköğretim sınavlarının cevaplarını sınavda almıştım. sınav cevapları açıklanınca çok iyi gecmeyen sınavıma bakayım dedim.
tabi  siteyi açtım gecen sevgili arkadaşım evciwomen ile baktığımız için pek bilmiyordum nasıl bakılacağını..
neyse bakmaya başladım. ilk  iki sınav iyi güzel fena değil son dört sınava geldi sıra 20 sorudan 80 soru ve benim tek bir tane doğrum var....
işte o anda 
ÖLDÜM ÖLDÜM DİRİLDİM...
sağa bakıyorum sola bakıyorum tekrar kodluyorum.
hani arkadaşlardan birine de rica edemiyorum o anda bi de siz bakın diye 
ANAMMM
ne derler.... ya... 80 sorudan 1 tane doğru  YUHH ... bana 
neyse calışma arkadaşım geldi dedim durum vahim abi  bi de sen baksana ....
sağolsun baktı megerse klavuz D yerine A ya bakıyormum..........
sonuç ...
DERİN BİR OHHHHH.....

10 yorum:

  1. :) Çoook geçmiş olsun.Hakikaten insanı depresyona sokacak bir durumla karşı karşıya kalmışsınız. :)

    YanıtlaSil
  2. Önce geçmiş olsun sonrası da gözün aydın canım biraz heyecanlı olmuş ama sonuç harika kutlarım,sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Olur öyle arada dalgınlık. Büyük zarar olmasın yeter. Diğer bloguma da beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
    http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
    MUTLU YILLAR :)
    "

    YanıtlaSil

1