22 Aralık 2013 Pazar

birmavimbirpembem kendini mutsuz hissediyor

ciddi kendimi mutsuz hissediyorum kalabalığın içinde yalnız kalmışım gibi geliyor. sanki  bir oyundayım ve etrafımdaki balonlara dokunursam içindekiler  beni pisletecek,  dokunmasam balonlar daha da büyüyecekmiş gibi geliyor. herkesin yüzünde bir maske kaldırınca farklı şeyler çıkacak ....
bayanların makyaj yaptığı gibi kişiler ama kelli felli makyajlar ama var .  olanı belitmek için değil de ..
daha çok  çıkarlarını  için yapılmış bir makyaj...
diyorum ki sen içini dinle bakma sağa sola ama olmuyor...
son günlerde la havle çekiyorum sadece gücümü alabileceğim tek yerden....
görüşmek üzere......





9 yorum:

  1. zaman zaman hepimizde olur kalabalığın içinde yalnızlık hissi, bende de bu ara sık yaşadığım bişey ama bana kızıma sımsıkı sarılmak onunla beraber olmak unutturuyor sıkıntılarımı, umarım sıkıntılarınızı unutturacak yakınlarınız vardır etrafta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET ENGÜZELİ O ASLINDA KENDİNİ ÇOCUKLARA VERMEK GALİBA ..GÖZÜNDE , ÖNÜNDE PERDESİ OLMADAN SEVEN .TESEKKÜR EDERİM

      Sil
  2. Hayırlı günler dileklerimle..
    Blogunda her hangi bir mail adresine baktım ama göremedim lütfen vaktin olursa benimle iletişime geçermisin :) degmesinyagliboya@gmail.com

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. canım kıyamam sana bunları hissetmende son zamanlarda yaşadığımız işyeri geriliminin etkisi çok büyük
    şahsi olmadığına inandır kendini bende çok sıkılıyorum işe gelmek zoruma gidiyor
    ama sen yaparsın hade bakiimmmmm
    yüzün gülsün emi:)

    YanıtlaSil
  4. CANIM ARKADAŞIM TEŞEKKÜR EDERİM İNAN SENİN GİBİ ARKADAŞIM OLUNCA CİDDİ MUTLU OLUYORUM

    YanıtlaSil
  5. Allah de ötesini bırak her şerde vardır bir hayır her fırtınadan sonra mutlaka güneş doğar üzme kendini canım

    YanıtlaSil
  6. evet aynen öyle tesekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  7. canım ablacım sen mutlu olmayı hak ediyorsun inanki.. hiçbirşeyi takma kafana..Allah herşeye kadir ona dayanmak içini ona dökmek herşeyden herkesden daha mutlu hissetirir kendine.. seviliyorsun.. her zaman sevileceksin canım ablacımmm....

    YanıtlaSil
  8. BAYAN ARTEMİS ÖNCELİKLE SENİ BURADA BENİM SAYFAMDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL. DEDİĞİN GİBİ ÖNCE RABBİMİ DÜŞÜNÜYORUM. CANIM BENİM DESTEGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil

1