13 Aralık 2013 Cuma

BİR DAHA ÖGRENCİ OLMAM TÖvBE TÖvBE ::::::::::::::::

2 haftadır kendimi hızlandırılmış  sınıftaymış gibi hissediyorum. gerek evde gerek iş yerimde yaklaşık 100-120  sayfalarındaki aöf kitaplarını okudum. ne bloguma, ne eve, ne arkadaşlarıma baktım desem yeridir. 
destek (dua) bekliyorum efenim. pazartesi ye arınmış şek,lde geleceğim. planlarımı tek tek yazacağım. bugün nöbetçiyim herkes gitti .
odalarda ışıksızımı oynuyorum resmen . (çünkü ışık gözümü yoruyor) 
görüşmek üzere BYE





3 yorum:

  1. Gecmis olsunmu diyeyim, kolay gelsinmi diyeyim bilemedim, ama umarim dualarin kabul olur:)

    YanıtlaSil
  2. canımkolay gelsin
    pazartesi yenilenmiş arınmış başlayacağız işler bizi bekler
    sınavlarında başarılar....
    ama daha okuma artık yaş malum

    YanıtlaSil
  3. Rabbim zihin açıklığı versin. Kolay gelsin. Sevgiler

    YanıtlaSil

1