19 Aralık 2013 Perşembe

baykuşum

sevgili oğlum için kış başında yapmış olduğum kızımın kumbarasının üzerinde size sergilediğim bu şapkayı beyimiz kaşındırıyor diye pek takma eyleminde bulunmadı.

eeeeee
afedersiniz ama annem şöyler bir laf ederdi (köpeklerde ana olmasın) yani analık cidden zor.
daha yeni örmüş olduğum sapka olmasına ragmen paşamı kaşındırmasın 
birazda ilgisini çekmek amacıyla
aşağıdaki görmüş olduğunuz şapkayı yaptım.
ip çok mükemmel bir ip. yanlış hatırlamıyorsam himalaya..
bu ipten battaniye falan yapıyorlar .çok güzel puf puf yumuşacık bir ip
ben örerken çok eglendim. 
diğer aparatlarını  yaparkende.
oğlumda giyerken çok egleniyor






8 yorum:

  1. canım ellerine sağlık
    gittin ya unutma artı bizi :(:(:(
    blogdan buluşalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENİM TEŞEKKÜR EDERİM .BLOGTA DEĞİL MEKANLKARDA BULUŞURUZ

      Sil
  2. Çocukların rahat etmesi önemli yoksa çok huysuzluk yapıyorlar.Berede beğenilmeyecek gibi değil oğlunuz haklı galiba:))ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık. Bu şapka çok sevimli olmuş. Çocuk haklı. Bu sevimli bere varken, öbürünü ne yapsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET YENİ NESİL ÖYLE NE YAPARSIN . ELİNDEKİLERLE YETİNMESİNİ BİLMİYORLAR MAALESEF.BUNDA BİRAZDA BİZİM KATKIMIZ VAR TABİ . YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  4. bende oğluma böyle eğlenceli şapkalar takmaya bayılıyorum :)
    çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil

1