4 Temmuz 2013 Perşembe

parlak (ADINI SEN KOY)

bu çiçeği ilk gördüğümüde çok hoşuma gitmişti.canlı, yeşil, dik duran bir çiçek tam aradığım gibi idi. daha önceki kaldığım yerde denemiştim çok güzel büyümüştü. 1-2 yıllığına memlekete dönünce arkadaşımavermiştim tabi.erleşik hayata geçince galiba teyzemden bulmuştum hiç kaçırmadım.birgün misafirim geldi bu çiçeğin adı parlak mustafa dedi . şaşırdım farklı geldi . ciddimisin dedim. aslında bu çiçeği diken hanımın eşinin adını alır.ve çiçeğe bu şekilde seslenirseniz çok büyür  canlı olur dedi. güldüm tabi tamam çiçekleri severim konuşurum ama eşimin adıyla seslenmek komik geldi bana. işte bu çiçeğin isim hikayesi bu imiş. bir dahaki çiçeğimle buluşmak üzere BYE

6 yorum:

  1. ofislerde bile görüyorum çok hoşuma gidiyor.Artık çiçek de bakamıyorum.çiçeğin çok güzel bacım,sevgiler bıraktım

    YanıtlaSil
  2. Yıllar önce bendede vardı bu güzel çiçekten,Bayağıda büyütmüş ve çoğaltmıştım.
    Bende ismini ilk duyduğunda komik gelmişti.Selam ve sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Parlak mustafa benimde çok sevdiğim çiçeklerdendir. Çalışırken ofisten bir ara alıp büyütmüştüm. Ama sonra hiçbir yerde bulamadım. Yaprakları yağlı gibi sprey sıkmış gibi parlaktır. Sarkaç olarak kullanmıştım...
    Büyüdükçe çok güzel olur...
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben de çiçekleri özellikler sardunyaları çok seviyorum.Beykozda bahçeli bir evimiz var .Malum sardunya evi pek sevmediği için ölmesine yakın bahçeye ekiyorum canlanıyor.Ama acaba evde nasıl bakabilirim.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

1