1 Mart 2013 Cuma

mevlüde türke teşekkürler

1- Blog yazman nereden akliniza geldi?
arkadaşım evciwomen blog sahibesinin vardı. yanındaki arkadaşı onun blogu var deyince baktım hoşuma gitti. destek çıktı ve oldu. çok güzel
2- Bloglarda okumayi en cok sevdiginiz tarz nedir?
farklı erlerdeki insanların ne ile uğrastığını bilmek güzel
3- Burcunuz Nedir?
terazi
4- En sevdiginiz 3 ozelliginiz?
bencillik ollur söylemem
5- Hayatta en cok yapmak istediginiz sey?
güzel bir evimin olması zevkime göre döşenmesi içine oturup kahve arkadaşlarımla kahve içmek
6- Akliniza ilk gelen blogcu isimler?
evciwomen,saadt ve dünyası , acemi gelin, elişi deteri,
7- Seni en cok mutlu eden sey nedir?
hediye vermek ve şaşırtmek
8- Hayatinizi ozetleyen bir sarki varmi, varsa hangisi?
elbet birgün bluşacağız
9- Tanisma firsatin olsaydi kiminle tanismak isterdin?
yok
10- Hangi zaman diliminde yasamak isterdin?
yaşadığım dönem iyi
11- En sevdigin mevsim? Burada 12 ay kisi yasayan biri olarak sizce hangi mevsimi severim? Tabiki
 YAZ

benim hakkımdaki yazmak istediklerim:
bloglarası yolculuklara baılıyorum. el işi , yemek, farklı şeyler hakkında bana yardım ediyor.
ailemle vakit gecçirmeyi seviyorum

1 yorum:

  1. Canim benim rica ederim ne demek:) Amacimiz birbirimizi daha cok kitleye tanitabilmek, benimde tuzum bulunduysa ne mutlu bana:) Sevgiler...

    YanıtlaSil

1