22 Şubat 2013 Cuma

tutkal+ip+top=süs

hani ilkokulda anketler yapılırdı. genelde de kızlar yapardı. değişik sorular hazırlanırdı.sevdiğiniz müzik.artisler. ailenizde en çok kimi seversiniz vs. vs.  birde sorularda ne yapmaktan hoşlanırsınız diye bir soru gelmişti ve ben hep aynı cevabı verirdim. Bİ ŞEYLERDEN BİŞEYLER YAPMAK
bu postumda onlardan biri. interneten baktığımda çok hoşuma gitmişti.
daha önceden de faturalık yapmıştım. şimdide mutfağıma bir süs yapmak istedim. aynı yöntemle.
Bİ ŞEYLERDEN BİŞEY YAPMAK  beni mutlu ediyor.
çünkü bana ait ve kimsede yok.

4 yorum:

  1. aaaaa ben bunu görmüştüm bi yerde yaparım bi ara deyip resmini saklıyordum
    :) bu dekoratif toplar mağazalarda 40 -50 liradan aşağı değil jüt ipiyle mi yaptın ? çok güzel eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bundan bende yaptım henüz yayınlamadım.Yapımı çok eğlenceli değil mi

    YanıtlaSil
  3. bunlardan ben de yapmıştım süs olarak kullandım.
    benimkiler biraz daha küçük :)

    paylasacaklarimvar.blogspot.com

    YanıtlaSil

1