30 Ocak 2013 Çarşamba

MİMLENDİM.......

acemi gelin  den seni mimledim diye bir mesaj gelince önce çok üzüldüm. ne olduda MİMLENMİŞTİM. sonra okuduğumda 
bloglar arası yardımlaşmanın adıymış MİM. tabi hemen işlemlere başlayıp soruların cevabını yazmaya başladım ve acemi geline gönderdim. 
AMA öyle değilmiş tabi kendi blogunda yapman gerekiyormuş 

UTANDIM
 şimdi başlıyorum 

1-burcunuz nedir?
TERAZİ
2-hayatınızdaki en iyi yaptığım şey olarak neyi söylersiniz?
HERŞEYE RAĞMEN İŞİMİ BIRAKMAMAK
3-hayatınızdaki keşkeniz nedir varsa tabi?
VAR. TABİ OLMAZ MI BENCE HERKESİN BİR KEŞKESİ VARDIR MUHAKKAK. AMA GURUR YAPIP SÖYLEMEZLER.BENİM KEŞKEM İSE ÜNİVERSİTEDE VERİLEN İŞ İMKANINI DEĞERLENDİRSEYDİM
4-en sevdiğiniz yemek?
YEŞİL FASULYE-FIRINDA KARNIBAHAR
5-en sevdiğiniz ve sevmediğiniz özelliğiniz?
EN SEVDİĞİM ÖZELLİĞİM:İNSANLARIN KUSURLARINA BAKMAMAK.
SEVMEDİĞİM: İNSANLARA GEREĞİNDEN FAZLA DEĞER VERMEK VE BUNU TEKRARLAMAK
6-en son okuduğunuz kitap?
ÇOCUK BAŞ BELASIMI BAŞ TACI MI
7-dünyada en çok gitmek istediğiniz yer?
MEKKE
8-sofrada olmassa olmazınız?
YOĞURT-
9-en çok etkilendiğiniz film?
HAYALET
10-mesleğiniz nedir?
KAMU GÖREVLİSİ
11-en sevdiğiniz renk?
KIRMIZI


DİĞER MİMLİLER
samsun havası
bir mavim bir pembem
ayşe(acemi dikiş tasarım)


3 yorum:

  1. Utanma kuzum ben ilk bloğumu açtığımda 1 hafta izleyiciler gadgetinibulamamıştım:)
    her acemi blogerın başına gelir böyle şeyler.
    İyiki açtın şu bloğu be kuzum yoldaş oldun bana:)

    YanıtlaSil
  2. canım benim sevgili iş ve blogdaşım .yardımlarınla ilerledim bu kadar.teşkürler...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar miminizi okudumda fırında karnıbahar seviyormuşsunuz e bende fırında karnıbahar var bloguma buyrun :)
    izleyicim olursanız sevinirim sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

1